于悲喜中

落在一个人一生中的雪,我们不能全部看见。每个人都在自己的生命中,孤独地过着冬。
Storyteller (Vijay & Sofia Zlatko Remix) - Vijay & Sofia Zlatko、Sonnengruss

小豆之家:

Oh oh ooohh now you know oh ohh now you know...
喔 你知道的

I could write a book about him
我能写一本关于他的书
Lovin' him is what I'm thinkin'
我所想的爱他就是
Feeling little lost without him
没有他我什么都没有
So let me tell you how the story went
所以让我告诉你这个故事是怎样开始的


Oh oh ooohh now you know oh ohh now you know...
喔 你知道的

I could write a book about him
我能写一本关于他的书
Lovin' him is what I'm thinkin'
我所想的爱他就是
Feeling little lost without him
没有他我什么都没有
So let me tell you how the story went
所以让我告诉你这个故事的开始

I was so blind
我很盲目
Now I can see
现在我可以感受到
You changed my mind
你改变了我的内心
and my belief
我的信仰

oh oh ooohh now you know oh ohh now you know...
喔 你知道的
I could write a book about him,
我能写一本关于他的书
Lovin' him is what I'm thinkin'
我所想的爱他就是

Oh oh ooohh now you know oh ohh now you know...
喔 你知道的

小豆之家敬上!

评论

热度(11)