于悲喜中

落在一个人一生中的雪,我们不能全部看见。每个人都在自己的生命中,孤独地过着冬。
Now - Adna

小豆之家:

Breathe in your last ways
孤注一掷的呼吸
Symphonie is in your hands
你手里捧着交响曲
When your placed among woods of mine
你将它放置在我的森林里
Sleep on your shadow even you're in the night
枕着你的影子入眠,即使身陷黑夜
And just mother, by my own existence
只是母亲,我是她唯一的延伸
There is a bird eager in my chest among the water, bury my emptiness,
一羽飞鸟汲汲逃离我的胸腔,在水里埋藏我的空无

So mother if your strength lives in me, I put a light on I see
倘若母亲执意住在我的灵魂里,我将放一簇光线仅我可见

Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部
Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部

I fell out my dreams And the wound that are never healed
我从梦里坠落,那些伤口再未愈合
Leave me or lose me
离开我亦或丢下我
Hey, hey, Keep this moment
请封藏这段时间
So we could stay there forever
那样我们就能无限停留
Love is the only existence
爱是仅有的留存

There is a bird eager to leave my chest among the water, bury my emptiness,
一羽飞鸟汲汲逃离我的胸腔,在水里埋藏我的空无
This, this is all
这,这就是所有
Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部
Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部

Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部
Now is all we have
此时是我们的所有
Now is all we get
此刻是我们所拥有的全部

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(17)