于悲喜中

落在一个人一生中的雪,我们不能全部看见。每个人都在自己的生命中,孤独地过着冬。
Paris - Shaun Reynolds、Romy Wave

小豆之家:

We were staying in Paris
我们在巴黎逗留
To get away from your parents
只为逃离你家人的左右
And I thought "Wow, if I could take this in a shot right now
有时我会想 噢要是麻烦能立马解决掉就好了
I don't think that we could work this out"
但我想这次可能做不到了

Out on the terrace
在阳台之上

I don't know if it's fair but I thought "How could I let you fall by yourself
我开始想就这样让你放任自流或许并不公平
While I'm wasted for someone else"
尤其当有其他人伴我身旁

If we go down then we go down together
如果决定要走那我们就一起走
They'll say you could do anything
人人都说你能做到一切
They'll say that I was clever
说我足够聪颖果决
If we go down then we go down together
如果决定好了那我们就一起行动
We'll get away with everything
我们可以远离不想要的一切
Let's show them we are better
让世界见证我们日渐美好完全

We were staying in Paris
我们在巴黎逗留
To get away from your parents
只为逃离你家人的左右
And you're so proud standing there with the flower and the cigarette
在那繁花和香烟簇拥下你骄傲兴奋难掩
Posting pictures of yourself on the internet
迫不及待拍照留念发朋友圈

Out on the terrace
在阳台之上
I don't live in the area
我们呼吸着
Of this small town
小镇的清新空气
On our own couldn't pass for the thrill of it
激动心情难掩
Getting drunk on the bus we were living in
在回家的公车也常大醉畅饮不问明天

If we go down then we go down together
如果决定要走那我们就一起走
They'll say we could do anything
人人都说你能做到一切
They'll say that I was clever
说我足够聪颖果决
If we go down then we go down together
如果决定好了那我们就一起行动
We'll get away with everything
我们可以远离不想要的一切
Let's show them we are better
就让世界看到我们更好的一面

We'll show them we are better
让世界见证我们日渐美好完全

I hate you, I love you
我恨你 而我也爱你
I hate that I love you
我恨自己这样爱你
Don't want to, but I can't put
悖了初衷 但却情不自禁
Nobody else above you
没人能将你代替
I hate you, I love you
我恨你 而我也爱你
I hate that I want you
我恨自己想将你占据
You want her, you need her
你想爱她 离不开她
We'll show them we are better
就让世界见证我们各自变得更好的一面吧

If we go down then we go down together
如果决定好了那我们就一起行动
They'll say you could do anything
人人都说你能做到一切
They'll say that I was clever
说我足够聪颖果决
If we go down then we go down together
如果决定要走那我们就一起走
We'll get away with everything
我们可以远离不想要的一切
We'll show them we are better
就让世界看到我们更好的一面

We were staying in Paris
我们在巴黎快乐挥霍着时间
We were staying in Paris
在巴黎快乐度过每一天
We were staying in Paris
我们在巴黎快乐挥霍着时间
We were staying in Paris
在巴黎快乐度过每一天

I hate you, I love you
我恨你 而我也爱你
I hate that I love you
我恨自己这样爱你
Don't want to, but I can't put
悖了初衷 但却情不自禁
Nobody else above you
没人能将你代替
I hate you, I love you
我恨你 而我也爱你
I hate that I want you
我恨自己想将你占据
You want her, you need her
你想爱她 离不开她
We'll show them we are better
就让世界见证我们各自变得更好的一面吧

If we go down then we go down together
如果决定好了那我们就一起行动
They'll say you could do anything
人人都说你能做到一切
They'll say that I was clever
说我足够聪颖果决
If we go down then we go down together
如果决定要走那我们就一起走
We'll get away with everything
我们可以远离不想要的一切
Let's show them we are better
让世界看到我们更好的一面

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)